Daune auto

Dosar dauna RCA , CASCO si Carte Verde - Omniasig

Informatii utile si actele necesare pentru deschiderea si solutionarea dosarul de daunaRCA , CASCO si Carte Verde la Omniasig.

Avizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, inclusiv SAMBATA si DUMINICA, la numarul de apel 021.9669 (tarif normal).

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment: Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente: Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a documentelor ce este util sa le aveti la indemna pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de dosar care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare, totodata veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

Avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO

Asiguratii CASCO se vor prezenta la sediile sucursalelor OMNIASIG din tara sau pentru Bucuresti la Centrul de Daune, cu urmatoarele acte : Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Furturile de autovehicule se anunta imediat ce s-au constatat prin apelare la serviciul de urgenta 112.

Furturile din autovehicule ( casetofoane, oglinzi, anvelope, etc.) se anunta la sectia de politie in raza careia s-a produs furtul. Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Avarii produse de catre asiguratii RCA la OMNIASIG

Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Avarii produse de catre asiguratii Carte Verde

Asigurarea Carte Verde acopera daunele pe care autovehiculul dumneavoastra le produce altor autovehicule, bunuri sau unor persoane in afara teritoriului Romaniei.

In cazul producerii unor avarii in afara teritoriului Romaniei de catre un asigurat Carte Verde acesta trebuie sa procedeze dupa cum urmeaza :

! Toate actele pe care asiguratul carte verde le completeaza si semneaza trebuie sa fie traduse in prealabil intr-o limba cunoscuta de acesta ;

! Asiguratul Carte Verde nu trebuie sa accepte sa semneze acte prin care este facut vinovat de producerea accidentului in cazul in care nu se considera vinovat ; in caz contrar va suporta contravaloarea pagubelor

Dupa deschidere dosar

Clientul va solicita inspectorului de dauna care a intocmit nota de constatare lista unitatilor reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa ( plata despagubirii se face direct de catre OMNIASIG la unitatea respectiva iar autovehiculul reparat se ridica de client pe baza de accept de plata ).

Pana la finalizarea reparatiei se depun la OMNIASIG cererea de despagubire, factura de reparatie, devizul de reparatie precum si documentele solicitate prin nota de constatare. Pentru unitatile reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa eliberarea autovehiculului din service se face pe baza de “accept de plata” (decontarea se face direct intre service si OMNIASIG, clientul nu este nevoit sa plateasca contravaloarea reparatiei) . Pentru urgentarea primirii acceptului de plata sau pentru ca momentul eliberarii autovehiculului sa coincida cu momentul finalizarii reparatiei, va rugam solicitati unitatii reparatoare devizul final de reparatie cu minim 2 zile inainte de incheierea reparatiei

! Dupa finalizarea oricarei daune (indiferent de numarul de daune inregistrate de un autovehicul) asiguratul nu are obligatia nici unei plati suplimentare (reintregirea sumei asigurate), suma asigurata ramanand cea de la incheirerea politei de asigurare.

Pentru asistenta in caz de dauna puteti apela numerele de telefon 021.224.01.01 sau 021.224.51.05 sau adresa de e-mail asistenta@omniasig.ro, pentru Bucuresti.

Pentru a contacta serviciul de daune din cadrul fiecarei sucursale a OMNIASIG accesati lista unitatilor teritoriale.

Sursa: Omniasig  
www.daune-auto.ro