Daune auto

Dosar de dauna CASCO si RCA - Groupama

Documentele necesare si etape pe care trebuie sa le urmati pentru deschiderea si solutionarea unui dosar de daune auto Casco si RCA la Groupama.

Dacă aţi încheiat o poliţă de asigurare la Groupama Asigurări, în cazul producerii unui eveniment asigurat, vă rugăm să parcurgeţi următorii paşi:

1. Anunţaţi imediat autorităţile competente (Poliţie, Pompieri) solicitând întocmirea actelor referitoare la cauzele şi împrejurările producerii evenimentului asigurat, sau, după caz, utilizaţi instrucţiunile privind constatul amiabil.

2. Anunţaţi agenţia Groupama Asigurări unde aţi încheiat poliţa de asigurare, sau cea mai apropiată agenţie, în cazul în care evenimentul s-a produs în alt oraş decât cel de reşedinţă; în termen de 4 zile lucrătoare de la avarie, respectiv 48 ore în caz de furt. Informarea poate să fie făcută telefonic sau direct la sediul agenţiei Groupama Asigurări.

3. Vă prezentaţi la sediul agenţiei Groupama Asigurări cu actele necesare deschiderii dosarului de daună.

4. Groupama Asigurări va despăgubi cheltuielile suportate de asiguraţi conform Condiţiilor Generale Pentru Asigurarea Facultativă (CASCO) respectiv Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA).

5. În cazul în care evenimentul s-a produs în afara teritoriului României asiguratul este rugat să anunţe telefonic sau prin fax Groupama Asigurări pentru a primi indicaţii cu privire la modul de rezolvare a cazului

Avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO



Furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Avarii produse de către asiguraţii RCA la Groupama Asigurări



Sursa: Groupama  
www.daune-auto.ro