Daune auto Daune Auto este un proiect sustinut de
Easy Insurance Solutions Broker de Asigurare Reasigurare
Easy Insurance Solutions
 
Roviniete.ro
Cele mai citite articole
Anunturi
 

Dosar dauna RCA , CASCO si Carte Verde - Omniasig

Informatii utile si actele necesare pentru deschiderea si solutionarea dosarul de daunaRCA , CASCO si Carte Verde la Omniasig.

Avizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, inclusiv SAMBATA si DUMINICA, la numarul de apel 021.9669 (tarif normal).

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:
  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat ce asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusuv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acesuia – data, ora;
  • Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
  • Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);
  • Locul unde doresti efectuarea constatarii.
Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:
  • polita de asigurare,
  • cartea de identitate a dumneavoastra,
  • cartea de identitate/certificatul de inmatriculere al autovehiculului avariat,
  • permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat,
  • documentele eliberate de autoritati (politie/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz,
  • alte docuemnte in furnctie de evenimentul produs.
Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a documentelor ce este util sa le aveti la indemna pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de dosar care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare, totodata veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

Avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO

Asiguratii CASCO se vor prezenta la sediile sucursalelor OMNIASIG din tara sau pentru Bucuresti la Centrul de Daune, cu urmatoarele acte :
  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului
  • Certificat de inmatriculare al masinii avariate
  • Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare.
  • Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si - daca este cazul - cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original
  • Imputernicire de la firma in cazul in care masina este in proprietatea unei firme ;
  • Procura notariala in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare ;
  • Imputernicire de la firma de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei firmei de leasing.
Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Furturile de autovehicule se anunta imediat ce s-au constatat prin apelare la serviciul de urgenta 112.

Furturile din autovehicule ( casetofoane, oglinzi, anvelope, etc.) se anunta la sectia de politie in raza careia s-a produs furtul.
  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
  • Certificat de inmatriculare al masinii furate
  • Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare.
  • adeverinta de la politie care sa certifice producerea furtului ; aceasta se aduce ulterior anuntarii furtului la OMNIASIG de indata ce a fost eliberata de politie
  • Imputernicire de la firma in cazul in care masina este in proprietatea unei firme ;
  • Procura notariala in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare ;
  • Imputernicire de la firma de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei firmei de leasing.
  • toate randurile de chei ale autovehiculului aflate in proprietatea asiguratului
Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Avarii produse de catre asiguratii RCA la OMNIASIG

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului ;
  • Copie a certificatului de inmatriculare al soferului vinovat de producerea accidentului ;
  • Certificat de inmatriculare al masinii avariate ;
  • Copie a tichetului RCA al vinovatului de producerea evenimentului ;
  • Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul precum si (OBLIGATORIU) cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original;
  • Imputernicire de la firma in cazul in care masina este in proprietatea unei firme ;
  • Procura notariala in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare ;
  • Imputernicire de la firma de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei firmei de leasing.
Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Avarii produse de catre asiguratii Carte Verde

Asigurarea Carte Verde acopera daunele pe care autovehiculul dumneavoastra le produce altor autovehicule, bunuri sau unor persoane in afara teritoriului Romaniei.

In cazul producerii unor avarii in afara teritoriului Romaniei de catre un asigurat Carte Verde acesta trebuie sa procedeze dupa cum urmeaza :
  • Completarea constatului amiabil la producerea unui accident ;
  • IMPORTANT – In caz de producere a unui eveniment sunati la numarul inscris pe polita de asigurare Carte Verde (numar disponibil NON-STOP)
  • La intoarcearea in tara, asiguratul Carte Verde trebuie sa transmita imediat dupa revenirea pe teritoriul Romanie, o declaratie asupra daunelor produse in strainatate, declaratie ce va fi transmisa catre OMNIASIG folosind unul din urmatoarele numere de fax : 021.224.00.62 sau fax secretariat. Declaratia trebuie sa contina urmatoarele informatii :
    • cum s-a intamplat accidentul
    • cine este vinovat de producerea acestuia
    • ce daune materiale sau vatamari corporale s-au produs in urma accidentului.


! Toate actele pe care asiguratul carte verde le completeaza si semneaza trebuie sa fie traduse in prealabil intr-o limba cunoscuta de acesta ;

! Asiguratul Carte Verde nu trebuie sa accepte sa semneze acte prin care este facut vinovat de producerea accidentului in cazul in care nu se considera vinovat ; in caz contrar va suporta contravaloarea pagubelor

Dupa deschidere dosar

Clientul va solicita inspectorului de dauna care a intocmit nota de constatare lista unitatilor reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa ( plata despagubirii se face direct de catre OMNIASIG la unitatea respectiva iar autovehiculul reparat se ridica de client pe baza de accept de plata ).

Pana la finalizarea reparatiei se depun la OMNIASIG cererea de despagubire, factura de reparatie, devizul de reparatie precum si documentele solicitate prin nota de constatare. Pentru unitatile reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa eliberarea autovehiculului din service se face pe baza de “accept de plata” (decontarea se face direct intre service si OMNIASIG, clientul nu este nevoit sa plateasca contravaloarea reparatiei) . Pentru urgentarea primirii acceptului de plata sau pentru ca momentul eliberarii autovehiculului sa coincida cu momentul finalizarii reparatiei, va rugam solicitati unitatii reparatoare devizul final de reparatie cu minim 2 zile inainte de incheierea reparatiei

! Dupa finalizarea oricarei daune (indiferent de numarul de daune inregistrate de un autovehicul) asiguratul nu are obligatia nici unei plati suplimentare (reintregirea sumei asigurate), suma asigurata ramanand cea de la incheirerea politei de asigurare.

Pentru asistenta in caz de dauna puteti apela numerele de telefon 021.224.01.01 sau 021.224.51.05 sau adresa de e-mail asistenta@omniasig.ro, pentru Bucuresti.

Pentru a contacta serviciul de daune din cadrul fiecarei sucursale a OMNIASIG accesati lista unitatilor teritoriale.

Sursa: Omniasig  


Easy Insurance Solutions logo Easy Insurance Solutions Broker de Asigurare Reasigurare va ofera consultanta si cele mai bune contracte de asigurari de pe piata. Poti comanda online o asigurare auto RCA, auto CASCO, imobil sau viata ori acceseaza site-ul www.easy.com.ro pentru mai multe informatii.



Ultimele articole
Au intrat in vigoare normele CSA privind subscrierea si reasigurarea riscurilor de catastrofa naturala
Ordinul CSA nr. 12/2012 pentru punerea in aplicare a normelor privind autorizarea si desfasurarea activitatii de subscriere si cedare in reasigurare a riscurilor de catastrofa naturala a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 449 din 5 iulie a.c. Proiectul de norme a fost aprobat de Consiliul CSA in sedinta din 6 iunie 2012 si prevede ca necesarul de capitaluri proprii ale asiguratorilor sa fie determinat in functie de estimarile cu privire la subscrierile riscurilor de catastrofa naturala si de programul de reasigurare al acestora.

Aviva Aviva si-a vandut jumatate din participatia detinuta la Delta Lloyd
Aviva al doilea mare asigurator de pe piata din Marea Britanie, si-a vandut jumatate din participatia sa detinuta la rivala olandeza Delta Lloyd, scrie capital.ro.

Eureko Eureko pleacă din România după pierderi de 30 de milioane de euro în opt ani
Economia românească pierde încă un investitor străin. Olandezii de la Eureko pleacă din ţara noastră la începutul anului viitor, după pierderi însemnate.

Asirom Vara aduce reduceri la asigurarile ASIROM
ASIROM, companie membra a VIENNA Insurance Group, deruleaza pe toata perioada verii o campanie promotionala prin care ofera clientilor existenti, dar si celor noi, posibilitatea de a beneficia de o reducere de 15% la asigurarea CASCO, asigurarea proprietatii pentru persoane fizice sau juridice, asigurarea de accidente si asigurarea de calatorie in strainatate.

PIRAEUS Insurance Broker a lansat o noua platforma de vanzare online si mizeaza pe asigurarile de sanatate
PIRAEUS Insurance Broker a lansat ieri o noua versiune a site-ului www.piraeusinsurance.ro. Acesta integreaza acum solutia informatica back-office de emitere asigurari online, cu o gama extinsa de produse oferite si cu o interactivitate sporita.

Aeroportul Henri Coanda ASTRA Asigurari a reinnoit contractul cu aeroportul Henri COANDA
Compania ASTRA Asigurari a obtinut contractul de asigurare pentru raspunderea civila aeroportuara fata de terti a Aeroportului International Henri COANDA, pentru perioada 2012-2013, pentru care va incasa o prima de 242.500 EUR (1 mil. lei), potrivit anuntului de atribuire al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB). De asemenea, ASTRA a castigat si licitatia pentru asigurarea bunurilor aferente punctului de lucru Aeroportului Henri COANDA si Clubului Aeroport Eforie Sud, pentru suma de 1,54 mil. lei.

CSA a aprobat normele privind subscrierea si reasigurarea riscurilor de catastrofa naturala
Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a aprobat, in sedinta din 5 iunie 2012, proiectul de Norme privind autorizarea, subscrierea si cedarea in reasigurare a riscurilor de catastrofa naturala.

Dacia Lodgy Dacia a lansat in Romania noul monovolum Lodgy
Noul Dacia Lodgy a fost lansat oficial pe piata din Romania, evenimentul de lansare fiind urmat de patru zile de Porti Deschise, timp in care cei interesati pot testa cel mai nou model al constructorului auto roman.

Primul circuit de viteza din Romania, la 40 km de Bucuresti
Pasionatii de motorsport din Romania vor avea in curand primul circuit de viteza din Romania. Motorpark Romania va fi construit in apropierea comunei Adancata, la mai putin de 40 de kilometri de Bucuresti, pe DN Urziceni-Ploiesti, si va avea 4100m lungime.

Toyota Prius Toyota dezvolta o tehnologie de alimentare a locuintei cu energie electrica de la masinile hibrid
Viitoarele modele hibride de la Toyota vor beneficia de un sistem ce permite alimentarea locuintei cu energie electrica provenita din acumulatorii autovehiculului. Tehnologia V2H va functiona bidirectional, atat de la sursa de curent casnica spre bateria masinii, cat si invers.

Acces rapid
Informatii utile
Noutati
Centre daune Service autorizat Asiguratori Alte informatii
Parteneri
© Daune Auto